miércoles, 18 de julio de 2012

La Farmaciola


EN CATALÀ: 

Després de sentir i llegir les experiències d’alguns testimonis que han patit el canvi en l’atenció primària als hospitals del nostre país, des de Guardian - Asens SL pensem que és hora de tenir a l’abast  una petita farmaciola.

Si ens fixem en els consells que ens arriben per Internet, la majoria coincideix en que els productes bàsics per dur en una farmaciola, són: desinfectants, benes, tiretes, esparadrap,  sèrum, fred instantani, manta tèrmica i una guia bàsica de primers auxilis.

Cal revisar periòdicament el contingut  de la farmaciola. Tots els productes han de dur la seva caducitat marcada, per tant, ens hem d’assegurar que no hagin expirat.

És important que la farmaciola es desi en llocs preservats de la pols, calor i humitat ja que aquests factors poden alterar l’efecte dels remeis que duu al seu interior.

La farmaciola de qualsevol vehicle: cotxe, moto, barca, bicicleta, etc. és aconsellable que no es trobi exposada al sol. També ho hem de tenir en compte quan el portem dins la motxilla o en una bossa.

Les farmacioles GUARDIAN podeu aconseguir-les mitjançant www.ortoguardian.com o també a qualsevol farmàcia.

A continuació  us oferim alguns models GUARDIAN:


EN ESPAÑOL: 

Después de escuchar y leer las experiencias de algunos testigos que han sufrido el cambio de atención primaria en hospitales de nuestro país, desde  Guardian - Asens SL creemos que es hora de tener a nuestro alcance un pequeño botiquín.

Si nos fijamos en los consejos que nos llegan por Internet, la mayoría coinciden en que los productos básicos para llevar en un botiquín son; desinfectantes, vendas, tiritas, esparadrapos, suero fisiológico, bolsas de frio instantaneo, manta térmica y una guía básica de primeros auxilios. 

Hace falta revisar periódicamente el contenido del botiquín. Todos los productos deben llevar su caducidad marcada, por lo tanto, debemos asegurarnos de que no hayan prescrito. 

Es importante que el botiquín se guarde en sitios reservados del polvo, del calor y de la humedad ya que estos factores pueden alterar los efectos de los remedios que el botiquín lleva en su interior. 

El botiquín de cualquier vehículo: coche, moto, barca, bicicleta, etc, es aconsejable que no se encuentre expuesto al sol. También tenemos que tenerlo en cuenta cuando lo llevamos en la mochila o en una bolsa. 

Los botiquines GUARDIAN los podéis conseguir mediante   www.ortoguardian.com   o también en cualquier farmacia.


No hay comentarios:

Publicar un comentario